Archiv dokumentů

kolážV

Potřebujete mít firemní dokumenty provázané se zakázkami, na kterých jste v minulosti pracovali či stále pracujete? Hodilo by se vám při práci v terénu, v místě, kde právě jste, zobrazit si na mapovém podkladu na svém mobilním telefonu nebo tabletu všechny dokumenty patřící k zakázce a místu? Naše aplikace vám to umožní jedním kliknutím na lokalitu (souřadnice v mapě). Dokumenty si můžete zobrazit v plné velikosti nebo jen formou náhledů.

Existující zakázku si můžete kdykoli také vyhledat podle zadaného kritéria (například jen pro vybranou činnost, dle časového rozpětí či autora) a zobrazit si tak související dokumenty nebo v dané lokalitě založit nový projekt – novou zakázku.

Aplikace pracuje nad naším systémem pro správu dokumentů – SynDOC, který mohou využívat vaše další firemní aplikace. Získáte tím jeden sdílený archiv dokumentů ve firmě, nad kterým můžete definovat pracovní workflow.